Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020
Axa Prioritara: Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente.
Operațiunea: Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP.
Componenta 1: CP13/2019 - pentru regiunea mai puțin dezvoltată - Fundamentarea deciziilor, planificarea strategică și măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunile mai puțin dezvoltate.
Titlul proiectului: Asistență socială integrată în Municipiul Lugoj prin digitalizarea serviciilor publice partajate și continuarea simplificării procedurilor administrative și reducerii birocrației pentru cetățeni
Cod proiect: SIPOCA/MySMIS: 847/136091
Beneficiar: Municipiul Lugoj în parteneriat cu Direcția de Asistență Socială Comunitară Lugoj
Data de începere proiect: 22.05.2020
Data finalizare proiect: 22.11.2022
Valoarea totala a proiectului: 2.801.225 lei, sursele de finantare fiind urmatoarele:
- 2.745.200,50 lei – valoare eligibila nerambursabila
- 56.024,50 lei – contributie beneficiar
Obiectivul general al proiectului
Cresterea calității si transparenței procesului administrativ la nivelul Municipiului Lugoj- Direcția de Asistență Socială Comunitară Lugoj prin continuarea implementării de măsuri de simplificare a procedurilor administrative și reducere a birocrației pentru cetățeni, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât și front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competențelor partajate de asistență sociala ale administrației publice locale.
Obiectivele specifice ale proiectului
OS 1. Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetățeni, in corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor din perspectiva front-office, dar si back-office prin introducerea unor soluții aplicative noi și integrarea cu cele existente, în scopul digitalizării fluxurilor de lucru, pentru reducerea timpului de procesare a cererilor cetățenilor si asigurarea accesului online la serviciile publice gestionate de Municipiul Lugoj din domeniul de interes asistenta sociala.
OS 2. Creșterea nivelului de pregătire, cunoștințe și abilități ale personalului din cadrul Primăriei atat in domenii specifice, cat si in utilizarea si administrarea sistemelor informatice.